项目
STUDIO DF公司DominikaFrączkiewicz在智能开发运营计划下实施了题为“推广STUDIO DF公司产品DominikaFrączkiewicz在美国和中国市场”的项目,分项指标3.3.3中小企业在产品品牌推广方面的支持 - 转到品牌。
该项目的主题是STUDIO DFDominikaFrączkiewicz参加中国,美国和波兰的国际博览会,以及购买在中国市场开展业务的培训服务。
该项目的目的是在重要的国际贸易展览会上推广公司及其产品 - 专有珠宝。与此同时,我们的目标是获得有关中国市场特殊性的知识,吸收波兰琥珀的艺术产品,并为公司进入这个市场做好准备。
作为共同出资项目的结果,该公司计划:
- 影响公司在国际舞台上珠宝和琥珀行业竞争力的提升,
- 扩大中国和美国市场的出口活动,因此
- 通过增加出口产品销售收入来增加经营规模。
该项目的成功也将有助于促进波兰经济品牌在珠宝行业的发展。
项目期限: 01/06/2018 - 31/12/2019
项目价值: PLN 335,500.00
欧洲基金的捐款: PLN 285 175.00
STUDIO DFDominikaFrączkiewicz正在实施一项名为的资助项目“在美国市场扩展STUDIO DFDOMINIKAFRĄCZKIEWICZ” 作为赠款项目“波美拉尼亚出口经纪人”的一部分。波美拉尼亚省的综合出口支持系统。“
该项目的主题是参加美国和波兰的国际性贸易展览会。
该项目的目标是通过与现有业务合作伙伴保持合作并建立新的业务关系,继续扩展国际市场并加强STUDIO DF品牌。该项目的成功也将有助于促进该地区的海外发展。
项目期限: 25/05/2019 - 30/09/2019
项目价值: PLN 67,003.60
欧洲基金的捐款: PLN 31550.50
Firma STUDIO DF Dominika Frączkiewicz realizuje projekt pt.: „Internacjonalizacja marki Studio DF Dominika Frączkiewicz na perspektywicznych rynkach zagranicznych” w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój, Poddziałanie 3.3.3 Wsparcie MŚP w promocji marek produktowych – Go to Brand.
Przedmiotem projektu jest udział STUDIO DF Dominika Frączkiewicz w międzynarodowych targach na terenie Chin, Stanów Zjednoczonych, Ukrainy i Polski, a także zakup usługi doradczej w zakresie prowadzenia działalności na rynku ukraińskim.
Celem realizacji projektu jest promocja firmy i jej wyrobów – autorskiej biżuterii – na kluczowych dla niej imprezach targowych o charakterze międzynarodowym. Równolegle za cel obrano zdobycie wiedzy na temat specyfiki rynku ukraińskiego
作为共同出资项目的结果,该公司计划:
– wpłynąć na wzrost konkurencyjności firmy w branży jubilersko-bursztynniczej na arenie międzynarodowej,
– rozwinąć działalność eksportową na rynkach chińskim, amerykańskim i ukraińskim oraz w efekcie
– zwiększyć skalę prowadzonej działalności poprzez wzrost przychodów ze sprzedaży produktów na eksport.
该项目的成功也将有助于促进波兰经济品牌在珠宝行业的发展。
项目期限: 01.10.2019 – 31.12.2020
项目价值: 325 200, 00 zł
欧洲基金的捐款: 276 420 ,00 zł
Studio DF Dominika Frączkiewicz realizuje projekt pt.: „Internacjonalizacja marki Studio DF Dominika Frączkiewicz na perspektywicznych rynkach zagranicznych” w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój, Poddziałanie 3.3.3 Wsparcie MŚP w promocji marek produktowych – Go to Brand.
Przedmiotem projektu jest udział Studio DF Dominika Frączkiewicz w międzynarodowych wydarzeniach targowych w charakterze wystawcy oraz udział w wyjazdowej misji gospodarczej. Działania w ramach projektu koncentrować się będą na rynkach perspektywicznych Chin, Japonii oraz Stanów Zjednoczonych Ameryki.
Celem projektu jest wzrost konkurencyjności Studio DF Dominika Frączkiewicz poprzez rozwój działalności eksportowej w ramach branżowego programu promocji Moda Polska. Uczestnictwo w programie przyczynić ma się do umiędzynarodowienia przedsiębiorstwa oraz do promowania marki produktowej Studio DF.
Oczekiwane efekty projektu to m.in:
– wzrost przychodów z eksportu,
– umiędzynarodowienie i wzrost rozpoznawalności marki firmy na rynkach zagranicznych,
– wzrost konkurencyjności firmy w branży jubilerskiej,
– rozszerzenie działalności na perspektywicznych rynkach zagranicznych.
项目期限: 01.01.2021 – 31.12.2021
项目价值: 272 200,00 PLN
欧洲基金的捐款: 231 370,00 PLN